Afdelingsleder
Aalborg
Ønsker du en central rolle som leder for et bredt fagligt team bestående af bl.a. to projekt- og servicekoordinatorer, projektledere, sikringsteknikere og lærlinge? Kan du sikre fremdriften af en afdeling gennem synlig og nærværende ledelse? Så er du måske den nye leder for ACTAS’ sikringsafdeling i Aalborg.
Actas sætter en ære i at være en landsdækkende virksomhed. Med afdelinger fordelt over hele landet er vi altid i nærheden af kunderne. Vores tilstedeværelse i Aalborg, Frederikshavn, Skive, Aarhus, Fredericia, Hårlev og Glostrup sikrer, at vi er lokalt forankret i kundernes nærmiljø, samt at vi kan levere den nødvendige service hurtigst muligt.
Målet i din kommende afdeling er at sikre et godt fællesskab samt det tværfaglige samarbejde i projekterne, holde fokus på effektiv projekteksekvering og skabe høj kvalitet til gavn for vores kunder. Gennem dit nærværende og synlige lederskab, skaber du en god og sund vækst i både økonomi og trivsel. Du behøver ikke komme med en teknisk baggrund, det vigtigste er dine lederegenskaber.
Du bliver en del af den ledergruppe, der består af de øvrige seks afdelingsledere samt vores driftschef. Vi arbejder tæt sammen i lederteamet og du kommer til at få rig mulighed for sparring samt at bidrage til udvikling og daglig drift.
Dit team og din ledelsesopgave
Teamet i Aalborg er et veletableret team med et godt sammenhold og en høj grad af faglig stolthed. Afdelingen beskæftiger i dag et selvkørende team af 15 medarbejdere indenfor AIA, ADK, ABA, TVO og to projekt- og servicekoordinatorer, som løser forskelligartede opgaver indenfor installation og service hos erhvervslivet, offentlige såvel som landsdækkende kunder.
Som leder er du ansvarlig for den daglige drift af teamet og resultatskabelse i projekterne. Det indbefatter blandt andet:
· Daglig ledelse af medarbejdere, herunder sikre engagement og trivsel
· Ressourceplanlægning og bemanding af projekter, herunder udvikling af kompetencer
og adfærd hos medarbejderne
· Understøtte succesfuld projekteksekvering, herunder økonomi
· Løbende sparring med medarbejdere
· Afholdelse af løn- og medarbejderudviklingssamtaler samt løbende opfølgning
Engageret og nærværende leder
Vi søger en dygtig leder, der har mod på forandringer og gerne går sammen med medarbejderne for at skabe dem. Vi ser gerne, at du har blik for mennesker og ofte tjekker ind hos dine medarbejdere, så I ved, hvor I har hinanden.
Du arbejder struktureret og følger altid dine opgaver til dørs med en høj grad af ansvarlighed. Du kan sige til og fra og du forstår at inddrage og arbejde sammen med dit team. Generelt er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer til både medarbejdere, kollegaer og øvrige samarbejdspartnere.
ACTAS tilbyder
Der er tale om en helt central rolle på kontoret i Aalborg, hvor du har stor mulighed for at præge afdelingen og resultaterne. Du vil få dygtige og engagerede medarbejdere og meget spændende projekter, hvor du er med i processen fra start. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, som forhandles individuelt i forhold til dine kvalifikationer. Du vil opleve en arbejdsplads med gode kolleger, som alle arbejder hårdt på at udleve vores vision.
Interesseret?
Er du interesseret i at vide mere om denne udfordring forud for din ansøgning, er du velkommen til at kontakte driftschef Michael Petersen på 21 20 50 38 eller HR-chef Lea Drejer Raunslund på 40 80 83 85.
Ønsket opstart januar 2024.
For at komme i betragtning til dette job, skal du søge stillingen ved at sende en mail med ansøgning og CV til job@actas.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.
Vil du læse mere om, hvordan det er at arbejde i Actas, se Actas som arbejdsplads eller følg med på de sociale medier.
Vi kan bl.a. tilbyde dig:
-
Gode forhold og en virksomhed gennemsyret af god stemning
-
En arbejdsplads, der har respekt for balancen mellem arbejdsliv og privatliv
-
Skønne, dygtige kollegaer
-
Årlig sommerfest for alle ansatte og julefrokost i hver afdeling
-
Sundhedsforsikring inkl. børn op til 25 år
-
Personaleforening, barselsordning og seniorordning
-
Et aktivt samarbejds- og arbejdsmiljøudvalg
Vores forventninger til dig omfatter bl.a.:
-
Du er nærværende og synlig i din ledelsesstil
-
Du har et positivt mindset med fokus på godt samarbejde
-
Du er selvledende, omhyggelig og følger opgaverne til dørs
-
Du har evner til at sætte retningen og få andre med
-
Du er nysgerrig og er ikke bange for at stille spørgsmål
-
Du har flere års erfaring som leder
Den bedste arbejdsplads 🙂
Alle afdelinger beskæftiger solide teams af professionelle medarbejdere, hvor tillid og kvalitet er nøgleord. Organisationen er flad og uhøjtidelig, og vi giver den gas mellem 8.00 og 16.00.