Erfaren bogholder
Aalborg
Er du superrutineret i at styre lønnen i mål hver måned? Trives du med ansvar for egne opgaver? Og er kreditor- og finansbogholderi lige noget for dig?
Hvis ja, så er du måske vores nye bogholder i Aalborg.
I stillingen som bogholder i Aalborg bliver du en del af en af en attraktiv arbejdsplads med højt til loftet, og hvor gensidig tillid er et nøgleord.
Organisationen er effektiv og rationel, og vi lægger vægt på et uhøjtideligt og trygt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for både faglig og personlig udvikling.
Opgaverne
Du vil få det primære ansvar for at styre lønnen gennem alle facetter hver måned. Lønområdet er, som du allerede ved, helt vildt vigtigt! Så længe, det bare spiller, så er der ikke mange der bemærker, hvor stort et stykke arbejde, der faktisk ligger bag hver eneste måneds lønudbetalinger. Så snart der sker en fejl – og det kan jo ske – så har du en kollega i røret. Derfor er en imødekommende tilgang til omverdenen, struktur og overblik gode egenskaber, når vi sammen kaster os ud i at yde et tårnhøjt serviceniveau internt i organisationen.
Når det ikke lige er lønnen, der fylder dagene med arbejdsopgaver, så kaster du dig over bogholderiopgaver inden for kreditor, finans og på sigt har du måske lyst til at arbejde med debitorfakturering.
I samarbejde med de andre kollegaer i økonomiafdelingen, kommer du naturligvis også til at arbejde med mange andre facetter af det klassiske bogholderi. Vi har hver især ansvaret for nogle områder, og så dækker vi hinanden ind efter behov.
Din kommende afdeling
I økonomiafdelingen er der flere skønne kollegaer samt vores chef Allan. Vi sidder på kontoret i Aalborg, der også rummer en masse andre afdelinger og kollegaer. Alt i alt er der 39, der har deres daglige gang i huset.
Vi arbejder normalt fra kl. 8.00 til 16.00. Vi går meget op i, at vi har det godt, når vi er på arbejde – det betyder bl.a. at vores medarbejderarrangerede morgenbrød fredag morgen kl. 09.30 er et fast holdepunkt i ugens løb, hvor vi samles på tværs af huset til et kvartes hyggesnak og gode grin.
Vi vil gerne høre fra dig
Ansøgningsfristen er den 5. december, men vi indkalder løbende til samtaler og derfor vil vi gerne modtage din ansøgning snarest muligt.
Vi ønsker, at du kan starte hurtigst muligt, men venter også gerne på den rigtige.
Din ansøgning samt CV sendes til HR-chef Lea Drejer Raunslund via job@actas.dk.
Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at ringe til økonomi- og administrationschef Allan Damsgaard på tlf. 4072 7940.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Vil du læse mere om, hvordan det er at arbejde i Actas, se Actas som arbejdsplads eller følg med på de sociale medier.
Vi kan bl.a. tilbyde dig:
-
37 timer fyldt med spændende arbejdsopgaver
-
Gode forhold og en virksomhed gennemsyret af god stemning
-
Årlig sommerfest for alle ansatte og julefrokost i hver afdeling
-
Sundhedsforsikring inkl. børn op til 25
-
Personaleforening, barselsordning og seniorordning
Vores forventninger til dig:
-
Minimum 5 års erfaring – meget gerne meget mere
-
Superrutineret i at køre løn til overenskomstansatte såvel som funktionærer
-
Er løsningsorienteret og sikrer, at aftaler og deadlines overholdes
-
Er serviceminded til fingerspidserne, vedholdende, pligtopfyldende og fleksibel
-
Har ordenssans, overblik og formår at have flere bolde i luften
-
Kan arbejde struktureret, sætte mål og indfri dem
Du får den bedste arbejdsplads 🙂
I Aalborg beskæftiger vi et sollidt team af professionelle medarbejdere, hvor tillid og kvalitet er nøgleord. Organisationen er flad og uhøjtidelig, og vi giver den gas mellem 08.00 og 16.00 mandag til torsdag og 08.00 og 15.30 fredag.


