Projekt- og servicekoordinator

Glostrup


Har du lyst til at lægge skruetrækkeren på hylden og yde sublim service overfor kunder og kollegaer fra en plads bag skrivebordet? Trives du, når telefonen ringer og du kan bruge din faglighed til at hjælpe?

Hvis ja, så er du måske vores nye projekt- og servicekoordinator i Glostrup.


I en nyoprettet stilling som projekt- og servicekoordinator i Glostrup bliver du en del af en attraktiv arbejds­plads med højt til loftet, og hvor gensidig tillid er et nøgleord.

Organisationen er effektiv og rationel, og vi lægger vægt på et uhøjtideligt og trygt arbejdsmiljø, hvor der er mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Tårnhøjt serviceniveau

Hos os, skal du medvirke til at vores kunder og dine kollegaer oplever et højt serviceniveau, hvor du er den centrale del af omdrejningspunktet for at hverdagen fungerer så problemfrit som muligt.

Du skal arbejde sammen med afdelingslederen omkring den daglige koordinering af teknikere samt besvare opkald fra kunder m.v. Derudover skal du samarbejde med et team af koordinatorer i de andre afdelinger.

Service er et vigtigt fokusområde i ACTAS A/S, som er én af landets førende sikringsvirksomheder.

Derfor er en imødekommende tilgang til omverdenen, struktur og overblik gode egenskaber, når vi sammen kaster os ud i at yde et tårnhøjt serviceniveau.

Typiske arbejdsopgaver

Dine typiske arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af at besvare telefonopkald fra kunder fra hele landet, hjælpe med at løse kunderne udfordringer og oprette projekter/servicesager. Planlægning af teknikernes arbejdsdage, herunder planlægning af serviceeftersyn samt sikre rettidig udførelse. Bestille materialer til projekter samt udpakning af materialer samt klargøring til kommende og igangværende projekter. Yde teknisk produktsupport og til tider også hjælpe med support omkring løsning af projekter i samarbejde med teknikere/sælgere.

Din kommende afdeling
I  Glostrup har vi en hyggelig afdeling med et team på ca. 15 kollegaer – sikringsteknikere, lærlinge, to låsesmede, en sælger og vores afdelingsleder, der får hverdagen til at fungere. Vi arbejder normalt fra kl. 8.00 til 16.00 og vi samarbejder ofte med vores afdeling i Hårlev samt de tre andre afdelinger i Jylland.

Vi vil gerne høre fra dig

Din ansøgning, straffeattest samt CV sendes til HR-chef Lea Drejer Raunslund via job@actas.dk

Vi indkalder løbende til samtaler og derfor vil vi gerne modtage din ansøgning snarest muligt.

Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Nicklas på
tlf. 2097 3401. Vi glæder os til at høre fra dig!


Vil du læse mere om, hvordan det er at arbejde i Actas, se Actas som arbejdsplads eller følg med på de sociale medier.

Vi kan bl.a. tilbyde dig:


  • Gode forhold og en virksomhed gennemsyret af god stemning

  • Årlig sommerfest for alle ansatte og julefrokost i hver afdeling

  • Nyt udstyr, pt. kan du vælge mellem en iPhone 12 eller Samsung S21 

  • Sundhedsforsikring inkl. børn op til 25

  • Aktiv klub for alle overenskomstansatte; Klub Actas afholder jævnligt møder og arrangementer for medlemmerne

  • Personaleforening, barselsordning og seniorordning

  • Et aktivt samarbejdsudvalg

Vores forventninger til dig omfatter bl.a.:


  • Erfaring fra sikringsbranchen er en stor fordel

  • Samarbejder godt på tværs af afdelinger, men er også selvstændig

  • Er serviceminded til fingerspidserne, pligtopfyldende og fleksibel

  • Du har humor og er en god kollega

  • Har ordenssans, overblik og kan styre projekter m.v. i samarbejde med andre

  • Kan arbejde struktureret, sætte mål og indfri dem

  • Evt. teknisk uddannet, evt. som elektriker, elektroniktekniker eller tilsvarende

Du får den bedste arbejdsplads 🙂


Alle afdelinger beskæftiger solide teams af professionelle medarbejdere, hvor tillid og kvalitet er nøgleord. Organisationen er flad og uhøjtidelig, og vi giver den gas mellem 8.00 og 16.00.

Sikringsteknikere på arbejde
Afdelingsleder i Aarhus
Medarbejdere til sommerfest